Kącik pedagoga
Nauczyciele
Logowanie



Odliczanie
Do końca roku szkolnego zostało
.

Moduł: Higiena
Zadanie: Uczę się w sprzyjających warunkach pracy.
Pokój nastolatka
Niemal każdy nastolatek marzy o pokoju urządzonym zgodnie ze swoimi marzeniami i upodobaniami. Kolorowe tapety i oryginalne dekoracje, nietuzinkowe meble, komfort i wygoda. Taką okazję mieli uczniowie klas szóstych, którzy na zajęciach technicznych uczyli się zasad projektowania i dekoracji wnętrz. Po wykonaniu projektu swojego wymarzonego pokoju na jego podstawie tworzyli makiety. Należało zagospodarować pokój w taki sposób, aby wydzielone były w nim obszary przeznaczone do wykonywania określonych czynności. Obszary te to strefy: odpoczynku, nauki i zabawy. Podstawowym meblem wyposażenia strefy odpoczynku było łóżko, w strefie nauki nie mogło zabraknąć biurka , krzesła i oświetlenia, zaś w strefie zabawy należało umieścić elementy swoich zainteresowań. Uczniowie używali do tego celu przeróżnych opakowań, przedmiotów i materiałów, które przy odrobinie fantazji i pomysłowości zmieniały się w meble, sprzęt RTV i elementy dekoracyjne. Uczniowie wykazali się ogromnym zaangażowaniem i kreatywnością w wykonaniu swoich prac.
1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

Program szkoły promującej zdrowie

Moduł: Higiena

Zadanie: Uczę się w sprzyjających warunkach pracy.

Pokój nastolatka

Niemal każdy nastolatek marzy o pokoju urządzonym zgodnie ze swoimi marzeniami i upodobaniami. Kolorowe tapety i oryginalne dekoracje, nietuzinkowe meble, komfort i wygoda. Taką okazję mieli uczniowie klas szóstych, którzy na zajęciach technicznych uczyli się zasad projektowania i dekoracji wnętrz. Po wykonaniu projektu swojego wymarzonego pokoju na jego podstawie tworzyli makiety. Należało zagospodarować pokój w taki sposób, aby wydzielone były w nim obszary przeznaczone do wykonywania określonych czynności. Obszary te to strefy: odpoczynku, nauki i zabawy. Podstawowym meblem wyposażenia strefy odpoczynku było łóżko, w strefie nauki nie mogło zabraknąć biurka , krzesła i oświetlenia, zaś w strefie zabawy należało umieścić elementy swoich zainteresowań. Uczniowie używali do tego celu przeróżnych opakowań, przedmiotów i materiałów, które przy odrobinie fantazji i pomysłowości zmieniały się w meble, sprzęt RTV i elementy dekoracyjne. Uczniowie wykazali się ogromnym zaangażowaniem i kreatywnością w wykonaniu swoich prac.

 
ZPO nr 1 w Mławie
Reklama
BIP
Reklama
Reklama
Szkoła Zdrowego Żywienia
Reklama
Zajęcia sportowe
Reklama
InstaLing
Reklama
Przedszkole z tradycjami
Reklama
Kreatywne przedszkole
Reklama
Przedszkole Zdrowego Żywienia
Przedszkole Zdrowego Żywienia cert
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Promujemy sport
Reklama
Reklama
Statystyka gości
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj496
mod_vvisit_counterWczoraj487
mod_vvisit_counterTen tydzień3425
mod_vvisit_counterPoprzedni tydzień4006
mod_vvisit_counterTen miesiąc7431
mod_vvisit_counterPoprzedni miesiąc16045
mod_vvisit_counterRazem984676

Online (20 minutes ago): 4
Your IP: 3.239.56.184
,
Today: Maj 14, 2021